sobota, 22 października 2011

Wielka Gra

Czy pamiętacie teleturniej "Wielka Gra"? Brakuje mi tego programu. Wyznaczał on, że jest sobotnie popołudnie. Temat muzyczny i elegancka Stanisława Ryster oznaczało, ze sobotnie popołudnie się zaczyna. Moja babcia o pani Stanisławie mówiła-przystojna kobieta. Przedstawienie sędziów i zaczynamy. Zawsze podziwiałam osoby tam startujące, ogrom ich wiedzy, zaangażowanie, poświęcony nauce czas. Mnie na coś takiego nie byłoby stać. Lubiłam ten program oglądać, dowiadywać się takich szczegółów z różnych dziedzin. Najbardziej lubiłam tematy z muzyki i klasycznej i rozrywkowej i z literatury. O te uwielbiałam. Z różnych dziedzin historii też, i o zwierzętach, owadach. Oj lubiłam "Wielką Grę'. Ale taki program nie miał już racji bytu-w potopie teleturniejów, gdzie generalnie nieraz z przypadku wygrywa się duże pieniądze, program gdzie trzeba naprawdę dużej wiedzy nie interesuje wielu ludzi, szczególnie jeśli oglądacze nie inetresują się niczym poza telenowelami. A szkoda. Co prawda jak na wiedzę zawodników to nagrody rzeczywiście nie były super wysokie. Ale szkoda mi, że tego już nie ma.

1 komentarz:

  1. A wg. mnie jeszcze teleturniej '1 z 10' jest wart uwagi, od lat niezmienny. :) A z muzycznych to chyba 'jaka to melodia' ;D

    OdpowiedzUsuń