piątek, 20 stycznia 2012

Wyjeżdżamy!!!

Dziś wieczorem wyjazd!! Nad morze, do Darłowa, na wesele;)

Jak juz pisałam na początku nie miałam chęci jechać, ale teraz już mam, a wręcz nie mogę się doczekać. I samego wesela i ogólnie tych kilku wolnych dni spędzonych w całości z J. Mam nadzieję, ze zabawa będzie przednia i wyjazd udany. Poprzedni był super (3 lata temu).


Oprócz tego z nowości to w środę przyszły nasze zaproszenia;) Są super, później postaram się je Wam pokazać. Ponieważ oboje z J lubimy kolor niebieski są one z niebieskimi kwiatkami, w niebieskiej kopercie, z niebieską wstążką;) Na dodatek były bardzo tanie, bo 1,70 zł za sztukę. Ponieważ wiemy co robimy z zaproszeniami na ślub po imprezie nie chcieliśmy przeinwestowywać w nie, ja oczywiście chciałam zeby były śliczne. Moze dla J to tylko kartka papieru i choć to tylko kartka papieru to dla mnie wyjątkowa, dlatego chciałam by były ładne. I udało się, są super, takie jak chciałam, skromne, proste, bez udziwnień - śliczne i tanie;)

A tekst jest taki:

Wszem i wobec i każdemu z osobna wiadomym się czyni,

iż pięknym uczuciem połączeni, ślubować sobie będą

Miłość, Wierność i Uczciwość Małżeńską

Małgorzata ....................... i J....................

Na uroczystość zaślubin zapraszają

Sz. P. ..........................................................

Rodzice i Narzeczeni.

Owe zaślubiny przed Bogiem

powagą Kościoła potwierdzamy

dnia 9 czerwca 2012 roku,

gdy dzwony wybiją godzinę 17.00

w kościele pw. ..............................................

przy ul. .......................

Po ceremonii kościelnej

zapraszamy Sz.P. na przyjęcie weselne

do sali .......................................


Oczywiście na zaproszeniach nie ma miejsc wykropkowanych, usunęłam dane osobowe i adresowe (tak na wszelki wypadek, by tłumy wielbicieli bloga nie otoczyły nas na ślubie-hihihi)

I jest jeszcze drugi tekst, dotyczący prezentów:


Aby ulżyć Wam w udręce, co za paczkę dać w prezencie?
Młoda Para podpowiada i zarazem pięknie prosi,
By nam kwiatów nie przynosić,
Stąd wiadomość ku publice:
Chcemy z winem mieć piwnicę!


A ponieważ zapomnieliśmy na zaproszeniach wspomnieć, by goście potwierdzili przybycie będziemy do zaproszeń dokładać karteczki, w formacie wizytówek z prośą o potwierdzenie przybycia do 15 maja i z naszymi numerami telefonów.

No i w ten weekend właśnie tez wręczymy pierwsze zaproszenia tej rodzinie, do której jedziemy;)

Życzę sobie i Wam udanego weekendu;)
Buziaki

7 komentarzy:

  1. Zaproszenia na pewno są piękne :)
    bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie moge sie juz doczekac kiedy bedziemy miec nasze zaproszenia. Wzor juz wybrany, teraz tylko musimy dokonczyc ostateczna wersje listy gosci i bedzie mozna zamawiac. A pozniej rozdawac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nasze zaproszenia kosztowały 4,5 za jedno,ale nie żałuję:) było 80 osob,wesele malutkie,więc można było się wykosztować,no i wybralismy takie które nam sie podobały i były "niezwykłe" i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się tekst zaproszeń:) Nieraz spotkałam się z takim specyficznym, dziwnym, za bardzo wymyślnym, a mnie podoba się prostota. Musisz koniecznie wrzucić jakieś fotki, żebyśmy zobaczyły te piękne zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie miłego weekendu - udanego wyjazdu i wspaniałej zabawy :))

    nasze zaproszenia zrobi moja koleżanka, która jest grafikiem. Musimy jeszcze nad trescią pomyślec :)

    OdpowiedzUsuń