czwartek, 5 stycznia 2012

Trochę lepiej

Nie lubię początków Nowego Roku tak z zasady, ale w tym naprawdę w nie za fajnym nastroju przywitałam ten rok. Zwykle bywało lepiej. A teraz jakieś przygnębienie, smutek i dół. Na dodatek nie za dobrze z J nam sie zrobiło. Przez co jeszcze gorszy, wstrętny nastrój i smutek. Na szczęście trochę przechodzi. Wczoraj byłam na siłce więc endorfinek troszkę przybyło. Ale nadal kiepskie wieści mnie dopadają-moja przyjaciółka wyprowadziła się od chłopa. No niesympatycznie. A wczoraj właśnie z kumpelą z pracy gadałyśmy o związkach, które rozpadaja się z dnia na dzień po latach wspólnego bycia razem. A potem ta napisała o wyprowadzce. Przykro.

Na pocieszenie kupiłam sobie dziś czerwoną torebkę, wypasioną;)

Jutro wolny piątek to moze zrobi się lepiej;)
Miłego weekendu

7 komentarzy:

  1. Przykre, to prawda, ale skoro się nie układało to jaki sens jest w tym trwać. Nic na siłę.
    Ważne, że Wam się układa :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno mniej więcej po 5 latach związki albo się rozpadają, albo wchodzą na następny poziom (czyli zamieszkanie razem lub ślub) i tak to już jest. Jeśli para jest ze sobą już ładnych kilka lat i jest bez żadnych zmian, to taki związek ma bardzo duże prawdopodobieństwo właśnie rozpadu, bo wkrada się stagnacja i nie ma żadnych wielkich zmian.
    Tak to już jest i nie da się nic z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja kupiłam dziś na pocieszenie kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wychodze z zalozenia ze staz nie ma nic tu do rzeczy.O zwiazek trzeba dbac na co dzien, i kiedykolwiek za 40lat ktos sie mnie zapyta co bylo moim zyciowym osiagnieciem to odpowiem mu,ze MÓJ ZWIĄZEK. Niestety to ciagla i ciezka harówa,to zmaganie sie ze stagnacja i rutyna,to ciagle "chcenie".
    My jestesmy ze soba 6 rok,mamy za soba wiele kryzysow,mniejszych lub wiekszych,ale udaje nam sie poki co je pokonywac,chociaz jest ciezko.

    Ja dzis kupilam ładna bluzeczke:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, a ja nic sobie nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to już jest, ludzie są razem, zakładają rodziny i nagle dowiadujemy się że ktoś się rozstał, rozwiódł...
    Czerwona torebka! na pewno wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakośtak czasem bywa, że wieloletnie związki rozpadająsię z hukiem, a te zawarte na szybko mogąprzetrwaćcałe życie.

    OdpowiedzUsuń